reklama

Modlím sa, aby pápež odišiel do neba

Som hlboko veriaci človek, no aj tak si myslím, že Boh by si mal k sebe pápeža povolať čím skôr a ukončiť tak jeho trápenie na ceste jeho obdivuhodným životom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Možno so mnou nesuhlasíte, možno si myslíte, že nie som asi dostatočne veriaci človek. A najradšej by ste mali poslali do horúcich pekiel. Ja si ale aj tak myslím, že toto bol pápež s velkým P. Človek čo veľa dokázal, veľa pre tento svet urobil a zaslúži si našu hlbokú úctu a obdiv.

Leží na smrteľnej posteli, v bolestiach, v mukách a aj keď sa vnútorne raduje a teší, aj tak to musí byť strašne utrpenie. Jeho zdravotný stav je veľmi vážny. Prečo sa teda modlíme za uzdravenie pápeža, za zázrak, ktorý asi nie je ani v Božích silách. Prečo sa nemodlíme, aby pápež umrel v pokoji, v pokoji na duši a s pocitom dobre vykonanej práce. S pocitom, že pre nás znamenal, znamená a vždy bude znamenať veľa a že ho všetci máme veľmi radi a vážime si ho?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Možno som iný, možno nemám pravdu, ale je to to čo cítim. Cítim, že pápežova cesta životom je na konci. Uľahčíme mu to a modlime sa za jeho skorý odchod do neba.

Martin Handlovič

Martin Handlovič

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentom FMFI UK odbor ekonomicka a finančná matematika, čo zo mňa bude ešte nik nevie. Uvidime. Som fanatikom do vlakov, MHD a všetkého čo sa týka dopravy. Ovládam polku cestovného poriadku MHD BA a ZSR, takže asi nie som normálny. Zoznam autorových rubrík:  Môj životUdalosti vo sveteSkola a zivot v nejZivot kolem nasCo ma trapiMHDVlaky, ZSR a ineSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu