reklama

Prečo štát nepodporuje nadané deti?

Každý z nás sa často stretáva s rôznimi plagátmi, billboardami a inými formami propagácie postihnutých a chudobných detí. Je neodškiepiteľné, že tieto deti si zaslúžia našu podporu a často krát aj obdiv, že dokážu zvládať údel svojho života. Prečo ale nepodporujeme aj nadané deti?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Mnohí z vás si asi povedia, že predsa nadané deti sú dostatočne šikovné a nepotrebujú žiadnu pomoc. Ja si ale práve myslím, že potrebujú. Faktom je, že Slovensko potrebuje kvalitnú a hlavne kvalifikovanú pracovnú silu. Ale ako ju dosiahnúť? Hlúpym memorovaním informacií, novou formou maturity? Ani jedno, ani druhé nepomôže.

A čo teda pomôže? Hlavne motivovať ľudí, aby s deťmi pracovali, aby sa im venovali, aby sa vzdelávanie detí stalo ich koníčkom a zamestnaním dokopy. No a na to treba dobre finančné ohodnotenie. Kto sa bude deťom venovať a pritom dostane tak málo penazí, z ktorých je tažko vyžit?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A takýmto ľudom ja vzdávam úctu a majú môj hlboký obdiv. Už 7 rokov pracujem ako dobrovoľník pre jednu neziskovú organizáciu, ktorej hlavným cieľom je okrem iného vzdelávanie mladých talentovaných ľudí. A práve títo ľudia sa snažia, aby z našej mládeže niečo rozumné vyrástlo, aby to v živote niekam dotiahli a aby ich vzdelanie prinieslo osoh nielen im, ale celej spoločnosti. A práve títo ľudia nezarábajú ťažké peniaze, ale makajú, lebo štát radšej vráža stá milióny korún na nenávratné investície, ako tie peniaze mohol rozumne investovať pár miliónov na podporuje korešpondenčných seminárov, prípaprípadne iných organizácii. Veď tieto peniaze by sa mu mnohonásobne vrátili.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mám taký sen…. No asi to bude vždy len sen.

Tak sa stale pýtam: Prečo štát nepodporujú nadané deti?

Martin Handlovič

Martin Handlovič

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentom FMFI UK odbor ekonomicka a finančná matematika, čo zo mňa bude ešte nik nevie. Uvidime. Som fanatikom do vlakov, MHD a všetkého čo sa týka dopravy. Ovládam polku cestovného poriadku MHD BA a ZSR, takže asi nie som normálny. Zoznam autorových rubrík:  Môj životUdalosti vo sveteSkola a zivot v nejZivot kolem nasCo ma trapiMHDVlaky, ZSR a ineSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu