reklama

Klobúk dole...

Mám T-mobile a nehanbím sa za to. No dnes som bol pyšný na nášho druhého operátora, na Orange. Klobúk dole, prekvapujúci koniec Miliónového tanca mi vyrazil dych. A je mi jedno, či niekto bude túto akciu vnímať ako perfektne naplánovanú reklamu, alebo si bude inak vysvetľovať to, čo sa stalo. Stáž na Brodway si zaslúžili všetci finalisti. A preto vravím, klobúk dole Orange. Som nadšený a nehanbím sa za to.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Martin Handlovič

Martin Handlovič

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentom FMFI UK odbor ekonomicka a finančná matematika, čo zo mňa bude ešte nik nevie. Uvidime. Som fanatikom do vlakov, MHD a všetkého čo sa týka dopravy. Ovládam polku cestovného poriadku MHD BA a ZSR, takže asi nie som normálny. Zoznam autorových rubrík:  Môj životUdalosti vo sveteSkola a zivot v nejZivot kolem nasCo ma trapiMHDVlaky, ZSR a ineSúkromné

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu