reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Handlovič

Martin Handlovič

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentom FMFI UK odbor ekonomicka a finančná matematika, čo zo mňa bude ešte nik nevie. Uvidime. Som fanatikom do vlakov, MHD a všetkého čo sa týka dopravy. Ovládam polku cestovného poriadku MHD BA a ZSR, takže asi nie som normálny. Zoznam autorových rubrík:  Môj životUdalosti vo sveteSkola a zivot v nejZivot kolem nasCo ma trapiMHDVlaky, ZSR a ineSúkromné

reklama

Vlaky, ZSR a ine

Sprievodca cestovanie vlakom – rýchlo a najlepšie

Martin Handlovič

Sprievodca cestovanie vlakom – rýchlo a najlepšie

Pomaly, ale isto, sa začína letná turistická sezóna a s ňou zvýšené cestovanie ľudí za dovolenkou. Mnohí z nás cestujú vlakom. Preto som sa rozhodol pripraviť pre vás malého sprievodcu cestovania vlakom po Slovensku. Začneme pekne od začiatku, tak sa usaďte a pokojne čítajte.

  • 20. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 484x
  • 10
Únik z reality

Martin Handlovič

Únik z reality

Určite to poznáte. Prídete domov, nič sa vám nechce, cítíte sa úplne vypľutý a najradšej by ste nič nerobili. Vtedy prichádza čas na zaslúžený oddych, odpočinok. Proste nemyslieť, len oddychovať. Uniknúť preč, preč od tohto sveta. Aspoň na chvíľku.

  • 21. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 160x
  • 10
reklama
SkryťZatvoriť reklamu