reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Handlovič

Martin Handlovič

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentom FMFI UK odbor ekonomicka a finančná matematika, čo zo mňa bude ešte nik nevie. Uvidime. Som fanatikom do vlakov, MHD a všetkého čo sa týka dopravy. Ovládam polku cestovného poriadku MHD BA a ZSR, takže asi nie som normálny. Zoznam autorových rubrík:  Môj životUdalosti vo sveteSkola a zivot v nejZivot kolem nasCo ma trapiMHDVlaky, ZSR a ineSúkromné

reklama

Udalosti vo svete

INTERNET ZADARMO alebo malé rozprávanie o klamlivej reklame

Martin Handlovič

INTERNET ZADARMO alebo malé rozprávanie o klamlivej reklame

Sedím si v kuchyni, pojedám bublaninu a počúvam rádio. „Internet zadarmo! Celých 30 dní ho môžete skúsať a potom ho môžete kľudne vrátiť.“ Vravím si, a čo keby som im ho po 29 dňoch vrátil a na ďalší deň si prišiel zriadiť nový internet zadarmo? Hmm, tu niečo nehrá....

  • 19. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 099x
  • 8
Navždy ostaneš v našich srdiach: Papa, Papa

Martin Handlovič

Navždy ostaneš v našich srdiach: Papa, Papa

Nemám slov, pápež umrel, smútme ticho spolu za veľkým človek. Papa, máme Ťa radi.

  • 2. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 043x
  • 3
Modlím sa, aby pápež odišiel do neba

Martin Handlovič

Modlím sa, aby pápež odišiel do neba

Som hlboko veriaci človek, no aj tak si myslím, že Boh by si mal k sebe pápeža povolať čím skôr a ukončiť tak jeho trápenie na ceste jeho obdivuhodným životom.

  • 2. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 006x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu