reklama

USA po druhe - oprava a ospravedlnenie

Som veľmi rád, že tolkí z vás si môj posledný kontrveryný článok prečítali. Keďže vznikla veľká polemika a sluší sa uviesť veci na správnu mieru, takže tu ju máte.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)

Môj pohľad na USA bol trochu tvrdý. Všetci čo tvrdia, že som veľmi hrubo zhodnotil USA majú trocha pravdu. Je pravda, že som zovšeobecnil a zaškatuľkoval ľudí na základe tých, čo som za svoj čas stretol v USA. Nebolo to správne a ospravedlňujem sa všetkým, ktorých sa to dotklo a ktorí na USA spomínajú v dobrom.

USA je krajina, kde je neopakovateľná príroda, kde je úžasne rozvinutý výskum, kde nájdete aj množstvo super vecí. Na tom sa zhodneme všetci. Netvrdím, že to tak nie je, lebo by som klamal. USA má aj veľa kladov, nie len zápory. Preto bol môj prvý článok nepresný a zlý.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No na druhej strane si stále myslím, že ľudia na Slovensku nie sú takí povrchní a neúprimní ako v USA. Samozrejme, že ma štve keď vojdete do obchodu a pozarjú na vás ako na vraha. Tak by to nemalo byť. Príjemný a milý tón, ktorý keď človek myslí úprimne, vám dokáže zdvihnúť náladu viac, ako vám ju pokazia zvyšujúce sa ceny. Toto som sa naučil v USA a odteraz sa úprimne rád usmievam na ľudí, aj keď si idem kúpiť napríklad hot-dog. Samozrejme, že spoločensky unavení ľudia, spievajúci ako Mojsejovci v Superstar kazia imidž Slovensku. Takí ľudia sú aj v USA, no o tých nechcem veľa písať. Sú už raz takí a nestoja mi za reč.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Viem, že napísať ten článok nebolo dobré. Žial skĺzol som do šedého priemeru a bol by som rád, keby sa na tento článok zabudlo čím skôr. Radšej sa budem venovať iným témam, toto nie je správne. Kto si bude po tomto myslieť o mne, že ako človek nestojím za to, tak má na to úplné právo. Nestojím za to. No skúste si prečítať aj iné články možno troška zmeníte názor. Možno.

Všetkým sa ešte raz verejne ospravedlňujem za kritický článok.

Martin Handlovič

Martin Handlovič

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentom FMFI UK odbor ekonomicka a finančná matematika, čo zo mňa bude ešte nik nevie. Uvidime. Som fanatikom do vlakov, MHD a všetkého čo sa týka dopravy. Ovládam polku cestovného poriadku MHD BA a ZSR, takže asi nie som normálny. Zoznam autorových rubrík:  Môj životUdalosti vo sveteSkola a zivot v nejZivot kolem nasCo ma trapiMHDVlaky, ZSR a ineSúkromné

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu